Služby

Ve FINERT s.r.o. nabízíme účetní, poradenské a vzdělávací služby postavené na srozumitelnosti, přesnosti a individuálním přístupu. Ať už potřebujete kompletní správu účetnictví, pomoc s daněmi, zpracování mezd nebo se chcete naučit lépe pracovat s Excelem, jsme tu pro vás.

Doklady nám můžete předávat elektronicky, nebo si pro ně přijedeme kamkoli po celé ČR – tak, jak je to pro vás pohodlné.

Vedení daňové evidence

Pro OSVČ, neplátce i plátce DPH

Zajišťujeme kompletní vedení daňové evidence podle platné legislativy, a to jak pro neplátce, tak plátce DPH. Postaráme se o správné zpracování všech příjmů a výdajů, vedení pokladní knihy i knihy jízd.

Součástí je také zpracování přehledů pro zdravotní pojišťovnu a ČSSZ a roční daňové přiznání.
Pokud jste plátcem DPH, vedeme potřebnou evidenci, podáváme kontrolní hlášení a přiznání v termínu.

📦 Doklady nám můžete předávat elektronicky nebo fyzicky – rádi si je vyzvedneme osobně kdekoliv v ČR...


Služby daňového poradce

Přes nás, ale s garancí

Spolupracujeme s daňovým poradcem, díky čemuž můžeme nabídnout zpracování a podání daňového přiznání s možností zákonného odkladu, konzultace komplikovaných situací i přezkoumání výpočtů daně.
Vše je součástí našich služeb – bez nutnosti hledat další kontakty.

📦 Doklady k přiznání můžete předat elektronicky nebo fyzicky – přijedeme si pro ně.

Vedení podvojného účetnictví

Pro firmy, spolky a příspěvkové organizace

Vedeme kompletní účetnictví pro menší firmy, neziskové organizace, spolky a příspěvkovky. Postaráme se o zaúčtování všech pohybů, evidenci majetku i správu závazků. Pravidelně připravujeme výstupy pro vedení, a to v přehledné podobě.

Součástí je samozřejmě roční účetní závěrka, rozvaha, výsledovka, přílohy a daňové přiznání.

📦 Účetní doklady můžete nahrát do zabezpečeného cloudového úložiště, nebo nám je předat osobně – přijedeme za vámi kamkoli po ČR.

Finanční analýzy

Přehled o vašem podnikání v číslech, kterým rozumíte

Nabízíme analýzy nákladovosti, ziskovosti, cash-flow a dalších finančních ukazatelů. Vše zpracujeme do přehledných tabulek a grafů – srozumitelných i pro podnikatele bez ekonomického vzdělání.
Pomůžeme vám lépe plánovat a rozhodovat se na základě jasných dat.

📦 Podklady lze předat elektronicky nebo osobně, dle domluvy.

Potřebujete dát účetnictví do pořádku?

Nevadí, pokud účetnictví není perfektní – i takové situace mají řešení.
Provádíme rekonstrukce účetnictví zpětně za měsíce i roky. Pomáháme firmám i spolkům vrátit vše do pořádku – přehledně, včas a bez zbytečného stresu.

Máme zkušenosti s rozsáhlými rekonstrukcemi například pro: Benzinovou stanici, realitní kancelář nebo spolek.

Každý případ je jiný, ale nejčastější důvody rekonstrukce jsou:

  • účetnictví vedl někdo bez zkušeností,

  • účetní přestala komunikovat nebo práci nedokončila,

  • chybí doklady nebo návaznost mezi měsíci/roky,

  • potřebujete mít vše v pořádku kvůli kontrole, úvěru nebo dotační žádosti.

📌 Jak to probíhá?

Nejdřív s Vámi situaci projdeme, zjistíme rozsah problémů a navrhneme konkrétní postup i cenový rámec. Poté se pustíme do práce

Nemusíte se bát přiznat, že něco neklape. My víme, jak to dát do pořádku.

Vedení mzdové agendy

Pro zaměstnavatele všech velikostí

Zajišťujeme kompletní vedení mzdové agendy – od výpočtu mezd přes přihlašování a odhlašování zaměstnanců až po komunikaci se státními institucemi. Vypracujeme výplatní pásky, mzdové listy, přehledy pro OSSZ a ZP, roční zúčtování daně i evidenci dovolených.

📦 Podklady k výplatám můžete zasílat elektronicky – nebo nám je předat osobně. V případě potřeby vše zařídíme přímo u vás.

Školení a videokurzy

Excel a účetnictví jednoduše a srozumitelně

Tvoříme praktické videokurzy pro podnikatele, účetní i začátečníky. Učíme, jak efektivně pracovat s Excelem, jak si uspořádat doklady, zjednodušit rutinní úkoly nebo správně nastavit evidenci.

Kurzy jsou krátké, věcné, srozumitelné – postavené na praxi, ne na teorii.

🎥 Videa jsou dostupná online 24/7 – můžete je sledovat odkudkoli a kdykoli.